98iran

98iran

جدید ترین آهنگها را در 98ایران دانلود کنید

با سلام خدمت برو بچ ایرونی

امروز میخوام با یکی از وبسایت های تبلیغاتی آشنا کنم که اگه مرد عمل باشین می تونین ماهی

                                                                5000000ریال

بگیرید                                             

پس برای پول دار شدن دیر نیست من الان خودم ماهی 50000 تومان میگیرم

                                                             

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها


نظرات شما عزیزان:

پویا
ساعت15:00---28 شهريور 1390
سلام دوست عزیز
وبلاگت خیلی خیلی توپه....واقعا خوشم اومد
امیدوارم منو لینک کنی
ازبابت پیشنهادت ممنون.
من فعلا پول لازم ندارم.


یوسف
ساعت0:55---28 شهريور 1390
سلام واقعا وبلاگ جالبی داری لطفا به وبلاگ من هم سری بزن خوش حال می شم http://yousef1.blogfa.com

Mayan
ساعت22:40---27 شهريور 1390
سلام اقا پوریا
ممنون که سر زدی و نظر دادی
دوباره میبینمت بای


محسن
ساعت21:28---27 شهريور 1390
منظورت از شتاب عابر بانکه دیگه آره؟؟من یدونه دارم تو بانک مسکنه میتونم ازون استفاده کنم؟؟

محسن
ساعت20:48---27 شهريور 1390
سلام دوست عزیز..من الان چه حسابی باید تو بانک باز کنم تا داخل اون سایت ثبتش کنم .. ممنون میشم اگه بیایو کامل راهنماییم کنی..فعلا

نوشا
ساعت20:43---27 شهريور 1390
سلام
ممنون از لطفتون..وب شما هم خوبه
بازم منتظر حظور گرمتون هستم


یوسف
ساعت20:21---27 شهريور 1390
باسلام خدمت دوست عزیزم.برات آرزوی موفقیت در تمام کارهات رو میکنم.دوستم از پیشنهادی که دادی بسیار بسیار ممنونم
ولی من این وبلاگ رو واسه ی در آمد درست نکردم.دوستم واقعا از دیدار تو از وبلاگم بسیار خوشحال شدم.
باتشکر:مدیر زلزله ای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوریا ׀ تاریخ: یک شنبه 27 شهريور 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , 98iran12.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com